Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

As long as it's not about love...

Lay beside me now
Tell me lies, sweet lies
As long as it's not about love...


Α ρε Dio, Θεε!

Το δεχομαι.
Ολοι θελουμε να φαμε κατι, ακομα κ αν δεν πειναμε.
Ολοι φωναζουμε χωρις νευρα, κλαιμε χωρις λογο.
Ολοι καποια στιγμη χρειαζομαστε να ακουσουμε κατι, εστω κ αν δεν ειναι αληθεια.

Μπορω να ακουσω κ να καταλαβω ο,τι εχεις να μου πεις.Θα προσπαθησω ακομα κ αν ειναι δυσκολο, περα απο τη λογικη ή τα ορια μου. 

Πες μου ο,τι θες, οσα ψεμματα, "χαιδεψε μου τα αυτια", πετα μου αυτα που πιστευεις οτι θελω να ακουσω. Ολοι ετσι κανουν.Μην πιανεις ομως μεγαλες κουβεντες στο στομα σου αν δεν τις εννοεις... Οταν τις παιρνεις πισω πονανε περισσοτερο.

Πες μου ο,τι θες.Τελικα εχουν δικιο.Οι πραξεις μετρανε...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου